Start den 21 september, kl. 16:00- 17:00 på Frölunda Kulturhus/Lilla Hallen.

Tänk dig ett dansgolv med bra musik. Vi släpper loss och har roligt tillsammans. Du dansar och gör rörelser det du orkar och kan. 

Du dansar din dans!

Man kan också sitta på stol om man har en dålig dag. Bara du rör dig! (Här förstår vi, hur alla kan må vissa stunder.) Inget är rätt eller fel. Detta är träning med fokus på glädje och dans.🕺💃

Kom med i vårt glada gäng!

För mer info ring Helena0702-31 50 25